kulinarne conieco

Menu

04.10.19 – piątek

śniadanie: płatki jaglane na mleku- zdrowa żywność, herbata, pieczywo razowe z masłem, ser żółty, sałata, pomidor.

drugie śniadanie: owoc – melon

obiad:  zupa- krem brokułowy, ryba smażona, ziemniaki z koperkiem, surówka z kwaszonej kapusty, bukiet warzyw, kompot.

podwieczorek:bułeczki maślane z masłem, dżem z owoców leśnych, mleko

07.10.19 – poniedziałek

śniadanie: płatki kukurydziane na mleku- zdrowa żywność, herbata, pieczywo z masłem, ser biały, żurawina

drugie śniadanie: owoc – banan

obiad:  zupa- rosół z makaronem, potrawka z kurczaka, ziemniaki z koperkiem, surówka z marchewki i jabłka, fasolka szparagowa, kompot.

podwieczorek: kaszka manna z musem truskawkowym, lemoniada.

08.10.19 – wtorek

śniadanie , bufet szwedzki: kawa na mleku, herbata, pieczywo razowe z masłem, kabanosy, schab pieczony, serek kiri, sałatka jarzynowa, pomidorki koktajlowe, ogórek.

drugie śniadanie: arbuz

obiad: zupa- kapuśniak, naleśniki z serem, polane musem truskawkowymkompot.

podwieczorek: kanapki z masłem, jajkiem , szynką, sałatą, papryką, herbata z cytryną słodzona miodem.

09.10.19 – środa

śniadanie: płatki jaglane na mleku – zdrowa żywność, herbata, pieczywo dyniowe z masłem, pasta z jajek, ze szczypiorkiem i rzodkiewkami.

drugie śniadanie: owoc- śliwki węgierki

obiad: zupa – krem z białych warzyw, ala gołąbki w sosie pomidorowym, ziemniaki z koperkiem, ogórek kwaszony, kompot.

podwieczorek: chałka z masłem, miodem- zdrowa żywność, kakao, banan.

 
10.10.19 – czwartek

śniadanie: kawa na mleku,  pieczywo orkiszowe z masłem, kurczak gotowany, sałata ogórek.

drugie śniadanie: owoc- winogrona różowe

obiad: zupa – jarzynowa, kopytka z szynką, posypane serem żółtym, sałatka z pomidorów z cebulą , kompot.

podwieczorek: brzoskwinia z serkiem, posypana startą gorzką czekoladą, herbata miętowa.

11.10.19 – piątek

śniadanie: płatki jęczmienne na mleku- zdrowa żywność, herbata, bułeczki z ziarnem z masłem, serek almette, pomidor.

drugie śniadanie: owoc – jabłko

obiad:  zupa-  zacierkowa, pulpety rybne w sosie śmietanowym, ziemniaki z koperkiem, surówka z kwaszonej kapusty, brokuł, kompot.

podwieczorek: ciasto drożdżowe, powidła śliwkowe- zdrowa żywność, kakao.

 

SMACZNEGO!!!